Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Miasta w Kłodzku
Gmina Miejska Kłodzko zawarła umowę ze Skarbem Państwa o powierzenie grantu na realizacje zadnia w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”. Grant w wysokości 848 700,00 zł zostanie przeznaczony na zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Miasta Kłodzko.
Celem projektu jest zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji Urzędu Miasta w Kłodzku. Projekt realizuje cel szczegółowy Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, Działanie 2.2-Wzmocnienie Krajowego Systemu Cyberbezpieczeństwa w zakresie zapewnienia cyberbezpieczeństwa Urzędu poprzez budowę, rozwój oraz wdrażanie narzędzi służących do monitorowania bezpieczeństwa, zbierania, analizy i wymiany informacji o zagrożeniach, podatnościach i incydentach, a także poprzez rozwój kompetencji cyfrowych pracowników Urzędu w obszarze cyberbezpieczeństwa.
Program Operacyjny
Polska Cyfrowa 2014-2020
- Oś Priorytetowa: II Zaawansowane usługi cyfrowe
- Działanie: 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
- Numer Projektu: FERC.02.02-CS.01-001/23
- Całkowita wartość Projektu: 848 700,00 zł
- Kwota dofinansowania: 100%
Kontakt z nami
Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami
57-300 Kłodzko, pl. B. Chrobrego 1
+48 74 865 46 28
umklod@um.klodzko.pl
www.um.klodzko.pl